PROCEDURA DE INFORMARE
Scopul:
Scopul acestei proceduri este acela de a defini modul şi mijloacele de informare în cadrul COLEGIUL “SPIRU HARET” PLOIESTI.
Obiectul:
Această procedură se aplică tuturor membrilor personalului didactic, nedidactic, auxiliar, cât şi elevilor, familiilor acestora, instituţiilor partenere sau ierarhic superioare şi persoanelor din exterior interesate de anumite probleme legate de activitatea desfăşurată sau care urmează a se desfăşura în cadrul COLEGIUL “SPIRU HARET” PLOIESTI.
Responsabilităţi:
• Responsabil de procedură: prof. Varzopov Silvia - răspunde de buna desfăşurare a activităţii de informare, urmărind ca toate persoanele interesate şi care reprezintă obiectul acestei proceduri să aibă acces direct la informaţiile cu caracter general sau informaţiile particulare de care sunt interesate;
• Serviciul Secretariat prin doamnele secretare Bageac Gladiola , Popa Magdalena si Nita Petrica sunt responsabile de punerea la dispoziţie în mod nemijlocit a informaţiilor cu caracter general, prin afişarea la avizierul şcolii a acestora, sau a informaţiilor cu caracter particular solicitate de către persoanele interesate, în cadrul biroului secretariat;
• Profesorii diriginţi se ocupă de informarea elevilor şi a familiilor acestora asupra situaţiei la învăţătură şi a situaţiei disciplinare, la cerere sau ori de câte ori este cazul.
Notă:
Conţinutul acestei proceduri va fi afişat la avizierul şcolii.
Procedura:
Nevoia de informare este continuă, atât pentru personalul şcolii, cât şi pentru elevi şi familiile acestora. Această informare poate fi cu caracter general, în interes de serviciu (pentru angajaţii şcolii), poate avea caracter personal (pentru angajaţi, pentru elevi şi familiile acestora) sau caracter oficial (pentru instituţii partenere sau ierarhic superioare sau pentru familiile elevilor şcolii).
Informaţiile cu caracter general vor fi puse la dispoziţia persoanelor interesate prin afişarea la avizierul şcolii de către membrii Serviciului Secretariat.
Informaţiile cu caracter de serviciu se obţin de către personalul angajat folosind Calculatorul din cancelarie unde există acces la Internet accesând siteurile Ministerului Educaţiei, Inspectoratului Şcolar Judeţean .
Aceste informaţii mai pot fi obţinute de la Serviciul Secretariat, însă pentru a evita aglomeraţia care ar putea sa apară în acest birou se recomandă folosirea primei modalităţi.
Informaţiile cu caracter personal se pot obţine de către personalul angajat de la Serviciile Secretariat şi Contabilitate sau de la Conducerea şcolii. Elevii şi familiile lor pot obţine aceste informaţii de la profesorii diriginţi sau de la Serviciul Secretariat.
Informaţiile cu caracter oficial pot fi puse la dispoziţia celor interesaţi la cerere sau ori de câte ori este cazul de către Serviciul Secretariat. Acest tip de informaţii nu poate fi pus la dispoziţia nimănui fără acordul Conducerii.
Procedura de informare va fi monitorizată în vederea stabilirii politicii viitoare. Toate persoanele care fac obiectul acestei proceduri trebuie să fie la curent cu existenţa acesteia.