PROCEDURA DE INFORMARE

 

 

Scopul:

Scopul  acestei  proceduri  este  acela  de  a  defini  modul  şi  mijloacele  de  informare  în cadrul COLEGIUL “SPIRU HARET” PLOIESTI.

Obiectul:

Această   procedură   se   aplică   tuturor   membrilor   personalului   didactic,   nedidactic, auxiliar,  cât  şi  elevilor,  familiilor  acestora,  instituţiilor  partenere  sau  ierarhic  superioare  şi persoanelor din exterior interesate de anumite probleme legate de activitatea desfăşurată sau care urmează a se desfăşura în cadrul COLEGIUL “SPIRU HARET” PLOIESTI.

Responsabilităţi:

•    Responsabil  de  procedură:  prof.  Varzopov Silvia  -  răspunde  de  buna  desfăşurare  a activităţii  de  informare,  urmărind  ca  toate  persoanele  interesate  şi  care  reprezintă obiectul acestei proceduri să aibă acces direct la informaţiile cu caracter general sau  informaţiile particulare de care sunt interesate;

•    Serviciul    Secretariat    prin    doamnele    secretare    Bageac Gladiola , Popa   Magdalena si Nita    Petrica     sunt  responsabile  de  punerea  la  dispoziţie  în  mod  nemijlocit  a   informaţiilor  cu  caracter  general,   prin  afişarea   la  avizierul  şcolii   a acestora,  sau  a  informaţiilor  cu  caracter  particular  solicitate  de  către  persoanele interesate, în cadrul biroului secretariat;

•        Profesorii  diriginţi  se  ocupă  de  informarea  elevilor  şi  a  familiilor  acestora  asupra situaţiei la învăţătură şi a situaţiei disciplinare, la cerere sau ori de câte ori este cazul.

Notă:

Conţinutul acestei proceduri va fi afişat la avizierul şcolii.

Procedura:

Nevoia de informare este continuă, atât pentru personalul  şcolii, cât şi pentru elevi şi familiile acestora. Această informare poate fi cu caracter general, în interes de serviciu (pentru angajaţii  şcolii),  poate  avea  caracter  personal  (pentru  angajaţi,  pentru  elevi  şi  familiile acestora)  sau  caracter  oficial  (pentru  instituţii  partenere  sau  ierarhic  superioare  sau  pentru familiile elevilor şcolii).

Informaţiile  cu  caracter  general  vor  fi  puse  la  dispoziţia  persoanelor  interesate  prin afişarea la avizierul şcolii de către membrii Serviciului Secretariat.

Informaţiile  cu  caracter  de  serviciu  se  obţin   de  către  personalul   angajat   folosind Calculatorul din cancelarie unde există acces la Internet accesând site­urile Ministerului Educaţiei,  Inspectoratului  Şcolar  Judeţean .

Aceste informaţii mai pot fi obţinute de la Serviciul Secretariat, însă pentru a evita aglomeraţia care ar putea sa apară în acest birou se recomandă folosirea primei modalităţi.

Informaţiile  cu  caracter  personal  se  pot  obţine  de  către  personalul  angajat  de   la Serviciile Secretariat şi  Contabilitate sau de la Conducerea şcolii. Elevii şi familiile lor pot obţine aceste informaţii de la profesorii diriginţi sau de la Serviciul Secretariat.

Informaţiile cu caracter oficial pot fi puse la dispoziţia celor interesaţi la cerere sau ori de câte ori este cazul de către Serviciul Secretariat. Acest tip de informaţii nu poate fi pus la dispoziţia nimănui fără acordul  Conducerii.

Procedura de informare va fi monitorizată în vederea stabilirii politicii viitoare. Toate persoanele care fac obiectul acestei proceduri trebuie să fie la curent cu existenţa acesteia.