Telefon: 0244-512161
1.1.Adresa gradatii merit 2021.pdf
1.2.Cereri tip inscriere gradatii 2021.pdf
2_Metodologia gradatii merit 2021.pdf
4_FISA_GR_MERIT_2021_PRESCOLAR.pdf
5_FISA_GR_ MERIT_2021_ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR.pdf
6_FISA_GR_MERIT_2021_PROFESOR.pdf
7_FISA_GR_ MERIT_2021_DIRECTORI_INSP_SCOLARI.pdf
8_FISA_GR_MERIT_2021_ PROFESORI CJRAE.pdf
9_FISA_GR_MERIT_2021_INV_SPECIAL.pdf
10_FISA_GM _MERIT_MAISTRI -INSTRUCTORI_2021.pdf
11_FISA_GR_MERIT_2021_ED_MUZICALA.pdf
12_FISA_GR_MERIT_2021_ ED. PLASTICA_ARTE VIZUALE.pdf
13_FISA_GR_MERIT_2021_DIRECTORI PALATE CLUBURI.pdf
14_FISA_GR_MERIT_2021_PROFESOR PALATE CLUBURI.pdf
15_FISA_GR_MERIT_2021_ directori CSS_2021.pdf
16_FISA_GR_MERIT_2021_ profesori CSS_2021.pdf
17_FISA EVALUARE_LABORANT_2021.pdf
18_FISA_EVALUARE_ADMIN_ FINANCIAR_2021.pdf
19_FISA_EVALUARE_ADMIN_ PATRIMONIU_2021.pdf
20_FISA_EVALUARE_SECRETAR_2021.pdf
21_FISA EVALUARE_BIBLIOTECAR CCD_2021.pdf
22_FISA_EVALUARE_BIBLIOTECAR_2021.pdf
23_FISA_EVALUARE_INFORMATICIAN_2021.pdf
24_FISA_EVALUARE_PEDAGOG_2021.pdf
RESPONSABILII DE ARII CURRICULARE
ANUL ŞCOLAR 2014-2015
RESPONSABILII DE CATEDRE
ANUL ŞCOLAR 2014-2015
Consiliul de Administraţie îşi desfăşoară munca după un plan care cuprinde planurile de activitate ale comisiilor pe probleme. În anul şcolar 2014 – 2015, aceste comisii sunt:
DUŢǍ IRINEL – coordonator activităţi tehnice, NOIA RUXANDRA, VIŞINOIU MIHAELA,
BREAZU NICOLAE, ZVIRID RAMONA;
STROE SOFIA, RADU MARIUS, BARBU IOAN, STATE CAMELIA;
SOARE CRISTINA, MIRICĂ DOMNICA, POPA MIRELA;
TUDOR CARMEN, NOIA RUXANDRA, BADEA ION, STANCIU CAMELIA;
CONSTANTIN RAMONA, GHEORGHE GRETA, BARBU ION;
BURLACU LIVIU, Consiliul de administraţie şi şefii de catedră ;
PETRIŞOR PETRE, BURLACU LIVIU, DUŢĂ LAURA, OANCEA MARIA, STAN MIHAELA, BARBU IOAN;
MIRICĂ DOMNICA, POTLOGEA CORINA, NIȚĂ PETRICA;
11. Comisia pentru întocmirea dosarelor pentru programul „BANI DE LICEU”: TUDOR CARMEN,
STOEAN CONSTANTINA, STAN MIHAELA, BREAZU NICOLAE, ILIE ADELA, POPA MAGDALENA
PETRIŞOR MINODORA, NICOLAE CONSTANTIN, SIMACHE RAMONA, POPA MIRELA
RADU ION, NICOLAE CONSTANTIN
şcolară: STROE SOFIA, DUŢĂ IRINEL, NICOLAE CONSTANTIN, OANCEA MARIA,
SĂNDULESCU VIOLETA;
CREȚU LILIANA, VLAD ADRIANA, SĂNDULESCU VIOLETA;
SĂNDULESCU VIOLETA , BARBU ION, NICOLAE CONSTANTIN, RADU ION;
IONESCU EUGEN, SANDU DORU , SĂNDULESCU VIOLETA ;
NICOLAE CONSTANTIN, SĂNDULESCU VIOLETA, IVAN DANIEL ;
STAN MIHAELA (XI, XII);
( respectarea , promovarea şi garantarea drepturilor copilului - C.E.S. - Cerinţe educaţionale speciale ):
CAZACU VALENTINA - psiholog, CORCIOV CORNELIA,
DOBRICĂ CRISTINA, ANA CLAUDIA, DUŢĂ MONALISA ;
CHIŢA CRISTINA;
MICHAILOV MUGUR, AMĂRAN ROBERT, RIZEA NELU;
FRUSINOIU MARIA, DRUGĂ MARINA, DAN MONICA;
26. Comisia pentru prvenirea corupţiei: STANCIU CAMELIA, NOIA RUXANDRA, DUŢĂ IRINEL,
STAN MIHAELA, PĂUN MIHAELA
RESPONSABILITĂŢILE COLECTIVULUI DE CADRE DIDACTICE
ÎN ANUL ŞCOLAR 2014-2015
1. Responsabili cu elaborarea încadrărilor – SANDU MIHAI, PETRIŞOR PETRE, BURLACU LIVIU;
2. Responsabil cu planificarea sălilor de clasă - PETRIŞOR PETRE;
3. Responsabil cu formarea continuă a profesorilor – CHIRICU MARA;
4. Responsabil cu serviciul elevilor pe şcoală - POPOVICI ANCA ;
5. Responsabil cu planificarea profesorilor de serviciu - PETRIŞOR PETRE ;
6. Responsabil cu organizarea instruirii practice – BARBU IOAN ;
7. Responsabil cu stabilirea orarului – RADU MARIUS;
8. Responsabili cu planificarea tezelor – DUŢǍ LAURA (IX – X), PETRESCU ILEANA (IX - X);
9. Responsabili cu organizarea excursiilor şcolare – CHIŢA CRISTINA (IX – X), RADU LUMINIŢA (XI – XII)
10. Responsabili cu desfăşurarea activităţii AEL –DUŢǍ LAURA, POPA MIRELA;
11. Responsabil programe şi proiecte europene: NOIA RUXANDRA, CREŢU LILIANA
COLEGIUL „SPIRU HARET”, MUNICIPIUL PLOIEŞTI
RAPORT PRIVIND STAREA ÎNVĂŢĂMÂNTULUI ÎN ANUL ŞCOLAR 2013 – 2014 |
CUPRINS
IV ACTIVITATEA EDUCATIVĂ ŞCOLARĂ ŞI EXTRAŞCOLARĂ 37